هدف نگین چوب فقط فروش کالا و ارائه آن به مشتری نیست، هدف ما به دست آوردن سرمایه که همان رضایت خریداران است می باشد. سرمایه ما، مشتریان ما هستند و تمام تلاش و سعی خود را خواهیم کرد تا سرمایه خویش را افزایش دهیم.

در همین راستا جهت حل مشکلات احتمالی خریداران، پس از فروش کالا، قوانینی را پیش بینی کرده ایم که مشتری با خرید از برند نگین چوب می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

رنگ بندی و جزئیات محصولات

با توجه به تفاوت عکس با واقعیت ممکن است رنگ محصول خریداری شده به نسبت عکس آن کمی متفاوت باشد که این موضوع اجتناب ناپذیر می باشد. نگین چوب همواره سعی در تولید محصولات با کیفیت و ظاهری ثابت دارد ولی متاسفانه به دلیل وارداتی بودن بسیاری از مواد اولیه مانند روکش های وکیوم و رنگ ها،ممکن است مجبور به تغییرات جزئی در محصولات شود،به همین خاطر امکان تفاوت های جزئی بین محصول خریداری شده و عکس های کاتالوگ وجود دارد.

اندازه های درج شده در سایت تقریبی بوده و ممکن است به مقدار کمی تغییر کرده باشند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

پس از ثبت سفارش در سایت نگین چوب یک کد سفارش برای شما در نظر گرفته می شود.کارشناسان فروش در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل نهایی کردن سفارشات را برای مشتریان محترم بیان میکنند.

در صورتی که موجودی محصولی در نگین چوب به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای نگین چوب محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

در صورت اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری قبل از ارسال محصول توسط نگین چوب، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. نگین چوب به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت نگین چوب، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای نگین چوب محفوظ است. نگین چوب در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت نگین چوب می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.​

در رابطه با سرویس ارسال محصولات،هزینه ارسال برعهده مشتری بوده و تمامی قیمت های موجود در سایت نگین چوب تحویل درب کارخانه می باشد. در تهران سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود و در شهرستان ها مشتریان باید نسبت به دریافت محصول از دفاتر باربری اقدام نمایند.

ایرادات فنی تولید و خسارت در هنگام حمل و نقل (ضمانت محدود)

مشتری باید حداکثر تا 24 ساعت بعد از دریافت کالا در صورت وجود ایراد موضوع را به نگین چوب اطلاع دهد در غیر این صورت نگین چوب مسئولیتی در قبال محصول ندارد.

نگین چوب همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نگین چوب مسئولیتی برای جبران خسارت ندارد. مشتری با خرید از نگین چوب مسئولیت هرگونه آسیب مربوط به حمل و نقل و باربری را قبول می نماید.

در صورتی که محصول بعد از رسیدن به دست مشتری دارای ایراد فنی مربوط به تولید کالا باشد(نه ایراداتی که بعدا به واسطه حمل و نقل توسط شرکت های باربری ،استفاده نا صحیح و… به وجود آمده است) محصول باید به نگین چوب برگردانده شود.قبل از ارسال محصول با کارشناسان نگین چوب تماس بگیرید.در صورت تایید ایراد توسط کارشناسان بخش فنی نگین چوب یک محصول جایگزین مشابه مدل انتخابی برای مشتری ارسال می شود ، اگر مدل انتخابی موجود نباشد مبلغ پرداختی به مشتری برگردانده میشود.

اگر مشتری به هر دلیلی تمایل به دریافت محصول جایگزین نداشته باشد 20% از قیمت محصول به علاوه کرایه حمل کالا تا کارخانه از مبلغ پرداختی مشتری کسر شده و مابقی به حساب مشتری واریز می شود.

کارتن محصول برگشتی باید سالم باشد در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

در صورت عدم تایید ایرادات فنی تولید توسط کارشناسان نگین چوب،کالا برای مشتری پس فرستاده می شود.

در صورتی که هنگام برگشت کالا به واسطه حمل و نقل توسط شرکت های باربری ایرادات جدیدی بر کالا وارد شود،کالای مورد نظراز نظر نگین چوب قابل قبول نبوده و امکان عودت محصول وجود ندارد.

هزینه ارسال کالاهای برگشتی چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ایراد فنی تولید، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری مربوط به تولید کالا، به تایید کارشناسان نگین چوب برسد، هزینه‌های ارسال به عهده نگین چوب است.

در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان نگین چوب، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه ( مانند محدودیت های کرونایی،بسته شدن راه ها،تعطیلات و…) نگین چوب هیچ گونه مسئولیتی ندارد.