خرید جلو مبلی و عسلی

میز جلو مبلی فلزی جدید با قیمت پخش عمده

خرید میز جلو مبلی فلزی جدید با قیمت پخش

خرید میز جلو مبلی فلزی جدید با قیمت پخش عمده.نگین چوب تولید کننده انواع میز جلو مبلی فلزی جدید با قیمت های مناسب در طرح ها و رنگ های گوناگون.میز های جلومبلی و عسلی پایه فلزی نگین چوب در طرح های مدرن با رنگهای طلایی،نقره ای،کروم و فورتیک تولید می شوند.نگبن چوب به عنوان مرکز تولید و پخش و فروش عمده انواع میز جلومبلی و عسلی فلزی در تهران شناخته می شود.

شما مشتریان محترم می توانید از میان انواع مدل های متنوع گرد و مستطیل میز های جلومبلی و عسلی نگین چوب انتخاب نمایید.این میز ها با صفحه های ام دی اف طرح سنگ و شیشه ای در رنگ های متنوع.اگر به دنبال محصولی با کیفیت مناسب و قیمت ارزان هستید محصولات نگین چوب بهترین انتخاب برای شماست.

خرید میز جلو مبلی فلزی شکلاتی جدید با قیمت پخش

میز جلو مبلی فلزی های جدید شکلاتی،ساعت شنی،پیانو و تاج

مدل های جدید میز جلو مبلی فلزی نگین چوب بسیار شیک و پر فروش می باشند. در تصویر بالا جلومبلی فلزی مدل شکلاتی طرح شکلاتی را مشاهده می نمایید. آبکاری این مدل از نوع فورتیک و ماندگار می باشد. همچنین امکان سفارش جلومبلی فلزی با صفحه شیشه ای و ام دی اف وجود دارد. میز های فلزی بسیار مورد توجه قرار دارند و در دکوراسیون های جدید منازل استفاده می شود.

خرید میز جلو مبلی فلزی ساعت شنی جدید با قیمت پخش

مرکز خرید جلو مبلی فلزی جدید در تهران به صورت تک و عمده

اگر به فکر خرید انواع جلومبلی و عسلی فلزی به صورت تک و عمده هستید،نگین چوب در خدمت شماست. بزرگترین مرکز فروش و پخش عمده میز جلو مبلی فلزی در تهران با قیمت های استثنایی. در کنترین زمان ممکن می توانید محصولات خریداری شده خود را در یافت نمایید. میز های فلزی نگین چوب دارای مزایای زیر می باشند :

  • قیمت ارزان تر محصولات نسبت به بازار به دلیل تولید تیراژ بالا
  • رنگ های ماندگار طلایی و نقره ای فورتیک
  • صفحه قابل سفارش شیشه ای یا ام دی اف با طرح سنگ
  • تحویل در کمترین زمان ممکن
ادامه  خرید میز جلو مبلی سفید در طرح ها و رنگ های متنوع
میز جلومبلی و عسلی فلزی مدل تاج طلایی

نمایشگاه و فروش حضوری میز های جلومبلی پایه فلزی شیک و جدید

مشتریان محترمی که در خواست خرید حضوری را دارند، می توانند به محل کارخانه و نمایشگاه نگین چوب مراجعه نمایند. آدرس نمایشگاه تهران-شهرک صنعتی چهاردانگه،شهرک سهند،سوله های قهوه ای پلاک 4/301. در محل نمایشگاه بیش از 100 مدل از انواع محصولات برند نگین چوب قابل دسترس می باشد. نگین چوب علاوه بر میزهای فلزی انواع میز های جلومبلی ام دی افی،جاکفشی،میز تلویزیون و کنسول را نیز به فروش می رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *