عمومی

سال جهش تولید شعار سال 1399

سال 1399 سال جهش تولید

امسال نیز به مانند سال های گذشته مقام معظم رهبری نسبت به نام گزاری سال جدید اقدام فرمودند.ایشان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای ملت شریف ایران سال 1399 را سال جهش تولید نامیدند.در ادامه سخنان رهبری انقلاب اسلامی در رابطه باامسال را مشاهده می فرمایید.امید است که با توکل بر خدا و تلاش بیشتر بتوانیم در تحقق این شعار ملی گام برداریم.

سال 1399 سال جهش تولید

سال 1399 سال جهش تولید،بیانات مقام معظم رهبری

سال گذشته گفتیم «رونق تولید»، امسال بنده عرض میکنم «جهش تولید»؛ امسال سال جهش تولید است. این شد شعار امسال؛ کسانی که دست‌اندرکار هستند جوری عمل کنند که تولید ان‌شاء‌الله جهش پیدا کند و یک تغییر محسوسی در زندگی مردم ان‌شاء‌الله به وجود بیاورد. البتّه این احتیاج به برنامه‌ریزی دارد؛ سازمان برنامه به نحوی، مجلس شورا و مرکز تحقیقاتش به نحوی، قوه‌ی قضائیّه به نحوی -قوه‌ی قضائیّه هم نقش دارد- مجموعه‌های دانش‌بنیان به نحوی. مجموعه‌های جوان و مبتکر بحمدالله در کشور زیادند و بنده در طول امسال -سال ۹۸- و سال قبل، با تعدادی از اینها نشست‌های بسیار خوب و مفیدی داشتم، آنها را از نزدیک دیدم، حرفهایشان را از نزدیک شنفتم؛ جوانهای علاقه‌مند به کار و پای کار و پُر‌امید و پُر‌نیرو و پُر‌انگیزه و پُر استعداد و ابتکار. اینها بحمدالله هستند؛ اینها باید همه در برنامه‌ریزی‌ها شرکت کنند و این کار با برنامه‌ریزی ان‌شاء‌الله پیش برود.

امیدواریم که سال بر همه شما مبارک باشد و عید سعید مبعث بر همه شما مبارک باشد و ان‌شاءالله مشمول توجّهات الهی قرار بگیرید و ملّت ایران به طور روزافزون به توجّهات و توسلات و معنویّاتِ خود بیفزاید.

ادامه  رهبر انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری کردند

هدف مجموعه نگین چوب در سال 1399،جهش تولید

با توجه به این که سخنان مقام معظم رهبری همواری تعیین کننده مسیر پیش روی ماست،مجموعه نگین چوب تمامی تلاش خود را در راستای تحقق شعار امسال به کار خواهد بست.امید است امسال نیز بتوانیم مانند سالهای گذشته در خدمت رسانی به مشتریان و همکاران گرامی موفق عمل نماییم.فروش عمده جلومبلی و ارسال به سراسر کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *